Камаз зерновоз: напівпричіп, для перевезення зерна

Автомобілі КамАЗ вже давно зарекомендували себе на вітчизняних просторах, як надійні, продуктивні і невибагливі машини. Також високо цінується універсальність транспорту. За допомогою різних комплектацій автомобіля перевозять вантажі великих обсягів, проводять різні комунальні роботи, встановлюють на їх базу будівельні крани.

Ще одним популярним напрямком у використанні КамАЗів є перевезення зерна. Різні варіанти виконання КамАЗа зерновозу дозволяють використовувати техніку в різних умовах і під різні обсяги зернових. При цьому її продуктивність не нижче, ніж у моделей Мерседес або Сканія.

1 Особливості зерновозів КамАЗ

КамАЗ зерновоз з причепом є універсальним типом великогабаритної техніки. Застосовуються такі самоскиди в будь-якій сфері, де необхідна транспортування зерна, бобових або інших сипучих продуктів. Основними сферами застосування машин є:

  • великі фермерські господарства;
  • торгові організації, що займаються імпортом і експортом зернових;
  • транспортні організації.

Успішно використовується зерновоз самосвал і на будівельних майданчиках для роботи з сипучими матеріалами.

КАМАЗ 65115 Зерновоз 2013 року

Перевагами такої техніки в порівнянні з імпортними машинами є більш низька вартість автомобілів і економічне обслуговування в разі ремонту.

1.1 Конструктивні особливості автомобілів

В якості основи, на тягач встановлена ??лита рама з високоміцних сортів загартованої сталі. На раму встановлені мотор, кабіна і різні варіації кузова. Двигун у всіх моделях розташований прямо під кабіною водія. У разі необхідності кабіна легко відкидається, здійснюючи доступ до силового агрегату.

Як шасі використовуються три пари коліс. Колісна формула техніки має значення 6Х4. Провідними виступають дві задні пари коліс. На всі моделі встановлений гідропідсилювач керма, який полегшує керування автомобілем. Останні моделі доповнюються механізмом блокування диференціала для більш зручного проходження складних відрізків дороги.

Кузов зерновоз на КамАЗ встановлений на раму відразу за кабіною. Кузов відрізняється високими бортами, які потрібні для роботи з великими обсягами вантажу, зазвичай не більше 11 тонн. Завантаження зернових проводиться насипом зверху або ззаду через що відкривається борт. Вивантаження зерна проводиться в двох режимах:

  • зсипання через задню частину причепа;
  • вивантаження через бічний борт з нахилом причепа вліво.

Підйом і нахил кузова здійснюється завдяки гідроциліндра і гідравлічній системі. При транспортуванні зерновозами вантажів на великі відстані застосовується закритий тип перевезення. У цьому випадку допускається використання спеціальних тентів на зерновози.

У задній частині сталевої рами знаходиться зчіпка, яка дозволяє приєднувати додаткові причепи та інші типи обладнання. Силового агрегату машини вистачає для того, щоб використовувати тривісний КамАЗ 658901, як автопоїзд з двома або трьома вагонами.

При необхідності заводський кузов на автомобілі можна замінити на більш об’ємну або міцну модель. Існує ряд підприємств, які спеціалізується виключно на виробництві кузовів для вантажоперевезень зерновозами. Таке виробництво зосереджене на українському заводі Алеко. Кузови під зерновоз Краз і Вольво зерновоз виробляє російський завод УЗМК.

2 Модельний ряд зерновозів КамАЗ

Виробнича лінія Камського заводу виготовляє кілька типів автомобілів для перевезення зернових. Кожна з моделей відрізняється робочими характеристиками та специфікою застосування.

Автопоїзд зерновоз КАМАЗ-65117 6? 4 з причепом СЗАП-83053

Так в залежності від комплектації виділяються варіанти виконання з напівпричепом і самосвальні варіанти. Напівпричіп зерновоз є причепи, які передньою частиною впираються на тягач. Заводом виробляються агрегати три осного і чотири осного типів. Колісна база у них найчастіше винесена на задню частину рами. Опора передньої частини здійснюється за рахунок задніх мостів КамАЗа зерновозу напівпричепа.

У зерновозах нових комплектацій більшість йдуть, як самосвальні машини. Сільгоспники такого типу обладнані гідравлічною системою і піднімаються стійками, які розташовані під причепом. Якщо буде вимагатися вивантажити зерно, такій машині достатньо підняти причіп. Як правило, всі кузова такого типу перекидаються вправо або вліво. Прикладом самосвальной моделі КамАЗ є 40l самоскид зерновоз.

Що стосується самого модельного ряду, то тут вже виділився сегмент найбільш затребуваних моделей. Однією з таких моделей є КамАЗ 65117 зерновоз. Модель являє собою самоскид з тристоронньої або двосторонньої вивантаженням (в залежності від уподобань власників).

Також майбутній власник 65117 з причепом при покупці автомобіля може замовити варіації з одним великим або двома поменше гідроциліндрами. Задня стінка на замовлення може виконуватися, як глуха, з можливістю відкривання нижньої частини, в вигляді сходяться залізних стулок.

Обсяг стандартного кузова моделі КамАЗ зерновоз 65117 становить 30, 7 куб. м. Маса машини складає 24 т. Весь автопоїзд важить до 38 т. Вантажопідйомність автомобіля – 14 тонн. Потужність двигуна – 260 л. с.

Не менш популярним є КамАЗ 65207 зерновоз. 65207 виробляється на Камському заводі з 2013 року. Агрегат укомплектований механізмом ECAS, який відповідає за прохідність машини на складних ділянках дороги. Зниження навантаження на мости забезпечують передня ресорна і задня пневматична підвіски. В якості силового агрегату на модель встановлений двигун OM457LA компанії Мерседес. Він забезпечує потужність в 400 л. с. Кабіна зроблена в максимально обтічної манері, за рахунок чого розробники поліпшили аеродинаміку.

КАМАЗ 65207N

Модель відрізняється вагою в 36 т. Показник максимального ваги, що піднімається становить 14 т. Максимальна швидкість машини – 90 км / ч. Варто модель до 5 млн рублів.

КамАЗ 5490 відрізняється колісною формулою 4х2. Техніка розроблялася спільно з виробниками з Південної Кореї і німецькими підприємствами. В кабіні німецького виробництва акцент зроблений на комфорт роботи водія. Тому все кнопки і перемикачі згруповані в зручні блоки, півколом, навколо сидіння оператора. Модель на ринок поставляється як з 6-циліндровим мотором від Мерседес, так і з 8-циліндровим вітчизняним дизелем. Підвіски, як і в попередній моделі: задня – пневматична з електронним управлінням, передня – ресора.

Потужність тягача досягає 440 л. с. Максимальна швидкість 5490 становить 110 км / год. Витрата палива – до 24 л на 100 км. Маса машини складає 44 т. Витрата дизеля на 100 км складає від 29 л (німецький двигун) до 34 л (вітчизняний двигун). Вантажопідйомність моделі – 15 т.

КамАЗ 5320 зерновоз є одним з перших варіантів виконання автомобіля КамАЗ. З 2001 року виробництво КамАЗ 5320 зерновозу з причепом зупинено. Автомобіль являє собою тривісний агрегат з колісною формулою 6Х4. НА сталеву раму встановлений високобортний кузов з трьома відкриваються бортами (крім переднього). Стандартна комплектація передбачає наявність тентів на зерновозах 5320. Такі моделі є універсальними і з будь-яким типом вантажоперевезень зерновози справляються без проблем. Базою для роботи тягача служить 8-циліндровий вітчизняний дизельний двигун.

Вантажопідйомний показник моделі 5320 8 т. Вага самої машини – 15 т. Потужність мотора становить 210 л. с. Верхня межа швидкості складає 85 км / год. Витрата – 35 л на кожні 100 км шляху.

КамАЗ 53215 зерновоз також відноситься до бортовим шасі. Дана модель є наступним поколінням моделі 5320. Її виробництво почалося з 2001 року. Пристрій розрахований на роботу, як з причепом, так і з рядом універсального причіпного обладнання. Комплект поставки доповнюється кузовом і тентом. Для роботи використовується двигун з V-подібним розташуванням 8 циліндрів. Потужність агрегату не перевищує 240 л. с.

Максимальний показник швидкості, яку розвиває тягач, становить 90 км / год. Максимальна вага вантажу, що перевозиться становить 11 т. Загальна маса машини – 19,65 т. Автопоїзд з причепом важить 33 т.

Камаз 45144

КамАЗ 45144 використовується для перевезення вантажів з граничним вагою до 14 т. Обсяг металевого литого кузова становить 18,8 куб. м. Машина належить до причепом моделям. Відрізняється можливістю двосторонньої розвантаження. За підйом кузова відповідає телескопічний гідроциліндр на 4 ступені. Під час вивантаження кузов піднімається на 50 градусів. Відкриваються тільки бічні борти причепа.

На раму моделі встановлений 8-циліндровий турбований дизельний двигун від виробника Cummins. Він відповідає стандарту Євро-3. Мости фіксуються на ресорних підвісках. Гальма на тягач встановлені барабанні. Бак вміщує до 500 л дизельного палива.

Потужність техніки становить 300 л. с. Витрата дизельного палива на 100 км складає 28 л. Максимальна швидкість досягає 80 км / год. Вага автомобіля складає 25 т. Повний склад автопоїзда важить трохи більше 38 т. Максимальне навантаження на задній міст не повинна перевищувати 19 т. 45144 також доповнений блокуванням диференціалу і якісним газових насосів від німецької марки Bosch.

Виробники рекомендують проводити періодичне планове обслуговування тягача, незалежно від моделі, кожні 75-80 тис. Км. Техніка Камського заводу, як і зерновоз Краз, зерновоз МАЗ, відрізняється дешевизною ремонту. Причиною тому є вітчизняне виробництво запасних частин до техніки.

2.1 Тест-драйв ЗЕРНОВОЗ КАМАЗ 6520 53229 (відео)

2.2 Відгуки

Микола, 42 роки Омськ:

На підприємство потрібні були тягачі для вивезення зернових. До питання підійшли з усією серйозністю. Хотілося продуктивно, не дорого, та ще, щоб і ремонтувати без проблем в разі чого можна було. Знайомі радили варіанти МАЗа зерновозу з причепом, Тонар зерновози, навіть Мерседесовские моделі вивчав (дорого дуже). У підсумку зупинилися на самоскиді 65117. Про вибір жодного разу не пошкодував. Вже більше трьох років машина працює без збоїв. Нічого ще міняти не довелося. Та до того ж і по продуктивності і по вантажопідйомності варіант ідеальний просто.

Павло, 35 років, Воронеж:

Доводилося в житті працювати на різних машинах, але мені найбільше до душі КАМАЗ. Машинка проста в управлінні і ремонті, надійна, запчастини відносно дешеві. Загалом, рідний автомобіль!